A little more Miley

Må si at jeg er rørt over den overveldende responsen på på min Miley Cyrus tribute fotosession. Derfor her jeg etter nøye overveielse og omfattende sonderinger med meg selv, bestemt å slippe flere bilder ut til offentligheten. Og uten å røpe for mye, det finnes om mulig, enda dristigere bilder som ikke er publisert enda. Jeg sier ikke mer.

Klatring i høstgule trær.

 

Her måtte sensuren tre inn.

Se så flink jeg har blitt til å redigere bilder, nærmest som et kunstverk å regne.

Omgivelsene er i det minste majestetiske.

Tiden vil vise om det kommer en fortsettelse herfra. Hva synes dere?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg