Neglelakk vol. 2

I sommer la jeg ut en sak der jeg fikk lakkert tåneglene etter råd fra barnebarna. Jeg har vel knapt merket noe påtrykk for å følge opp saken, men jeg tar det likevel for gitt at det er av offentlig interresse å få vite hvordan det har gått. Andre bloggere følger jo opp hvordan det går med silikonpuppene, restylaneleppene og så videre. Derfor gir jeg dere noen oppdaterte bilder som dere kan se på.


Slik så tærne ut i juli.


Og slik ser de ut nå, ser ikke bra ut lenger. Men huden har blitt litt mer rosa, det kommer jo på plussiden.


Hvis noen vil sponse meg med fotpleie, så er det bare å melde seg.

5 kommentarer
    1. Har ikkje du kalvar i fjøsen då? Dei kan nok ordne føtene dine. I sommar var eg på Kreta og der tok eg fotspa med små sugefiskar som åt opp ein del. Kalvane kan nok suge føtene i form. lukke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg