Vinnerne av Marius Gris t-skjorte

Da har vi trukket ut de to heldige vinnerne av Marius Gris t-skjorte. De to heldige vinnerne er Hege-Eileen Ottem Bakkalci og Beate. De får velge seg t-skjorte fra Marius Gris. Dere kommer til å få en mail fra Marius Gris slik at dere får gitt beskjed om hvilken skjorte dere vil ha. Mange muligheter der. Til dere andre som ikke har vunnet t-skjorte. Dere får muligheten til å handle hos Marius Gris med 25% rabatt til og med søndag 1. september. Dere må da bruke rabattkoden “Terje” når dere er inne på nettsiden deres og eventuelt handler. Nå høres jeg kanskje kjøpt og betalt ut, men jeg lover at dette er kvalitetsplagg som er veldig bekvemme å ha på . Damemodellen er muligens litt små i størrelsen, mens herreutgaven er helt som forventet.


Man kan godt ha et barnebarn på armen selv om man har på seg utepilsskjorta.


Det er heller ingenting i veien for å kysse sin kone iført utepilsskjorta.

3 kommentarer
    1. Neihehei! NÅ ble jeg glad! Sitter her å roper “jeg vant, jeg vant!” som en annen Askeladden!
      Men nå kommer det vanskelige valget med å velge hvilken skjorte, det blir en lang og vanskelig oppgave, men jeg skal nok klare det!
      Tusen takk Superbloggern! *hjerte hjerte* <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg