Vinnerene av Matkrokenkonkurransen

Da kan vi bekjentgjøre at juryen i Matkrokenkonkurransen har hatt møte, og kåret de 4 vinnerne som får Matkrokens eksklusive t-skjorte i premie. I tillegg vanker det naturligvis signerte Matkrokenposer til de 4 vinnerne. Det skulle blott bare mangle. De 4 som er kåret til vinnere er: Strikkogtov, Ranitajenta, Gamla og Bjørg. Strikkogtovs slagord er også hengt opp i butikken, som en ekstra bonus. Det vinnerne nå må gjøre er å sende ønsket størrelse og postadresse til meg, så vil det etterhvert komme premie i posten.


Forhandlingene i juryen ble innledningsvis avholdt på Matkroken Bogens hovedkontor.


T-skjortene finnes i mange størrelser, denne er så stor at hele toppledelsen i Matkroken Bogen får plass i den.


Morten gliser fornøyd bak kassen, tydelig storfornøyd med det nye slagordet.

4 kommentarer
    1. Tenk at jeg vant, da! Og så ser jeg at jammen tror jeg ikke den største tskjorten faktisk kan passe meg! Veldig lykkelig for det, altså! Mail sendt med nærmere opplysninger. Tusen takk!

    2. Hurra, tenk at jeg vant og at slagordet mitt henger i butikken 🙂 Jeg syntes det var viktig å få med at de selger garn. Sender mail med nærmere opplysninger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg