Potetgull

Også i år har jeg fått potetgull fra Kims, de anser visst at jeg kan betraktes som potetgullekspert. Det er jeg ikke, jeg lander nesten bestandig på potetgull med salt. Og de variantene jeg fikk i fjor må jeg si ikke fristet til gjentakelse, var alt for mye rar smakstilsetning. Men må vel innrømme at årets varianter var flere hakk bedre. Huff, nå høres jeg ut som Kims nyttige idiot, og det er jeg sikkert også. Men dette er jo en fredagsduell, så derfor bestemte jeg meg for å f***e opp hele opplegget til Kims. Jeg prøvesmakte på SØNDAG. Så vill og gal kan jeg være når jeg kommer på det. Det hadde nok ikke Kims regnet med!

Først litt smisking, de tror visst at det hjelper. Og det gjør jo det da.

Her er alle tre variantene det dreier seg om denne høsten.

Litt skeptisk til creme fraiche og havsalt, men den var ikke så verst.

Grilled paprika er riflet og lett å brekke til i fasongen man måtte ønske.

Grilled paprika ble min favoritt, men de andre i familien hadde andre favoritter. Og resultatet hadde sikkert blitt helt annerledes hvis det hadde vært fredag.

4 kommentarer
    1. Hrmf… her har jeg annonsert og lagt ut bilder og promotert alskens slag av Duggfrisk fludium men primært av Ringnes… men har jeg mottatt så mye som en eneste liten smaksprøve… Niks!!

    2. – og Kims vasker skikkelig, så de potetgullene deres som er uten gluten og melk ER virkelig uten gluten og melk. Det trygge alternativet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg