God helg

Tenkte bare at jeg kunne ønske alle mine hyggelige lesere god helg, skulle vel ha skrevet alle supersøte lesere, dere betyr alt for meg. Men det overlater jeg til de bloggerne som er enda mer rosa enn meg. Legger ved noen sommerbilder som vi ikke har funnet anvendelse for på bloggen tidligere.  

Et troll fra Os, og et fra Nærøy.

Bonde i solnedgang, også i Os.

Alle NRF-kyrne på rekke, mens den ene STN-kua holder seg lenger opp i bakken. Raseforskjeller?

Syner i løvsprikningen 1.

Syner i løvsprikningen 2.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg