Fantastisk veske

Da jeg var på min runde hos Matkroken Bogen i går, kom jeg over en skatt fra det gamle lageret. Er litt usikker på hva jeg skal kalle objektet, det ligger vel i skjæringspunktet mellom håndveske og stresskoffert. Noe som gir det et klart unisexuttrykk. Alle kan bruke denne. Den er nok svært vellagret, noe som gjør at den i dag framstår med en eksklusiv og klokkeklar hot retrostil. Det er svært skjelden jeg har vært mer fornøyd med et innkjøp.

Med en sånn veske i hånden, føler jeg meg nesten som Mette-Marit i Afrika.

Mette-Marit, gå og legg deg. De drittveskene dine kan ikke måle seg med denne uansett. Baleno-limousinen i bakgrunnen.

Innvendig framstår den som om mulig enda mer eksklusiv enn utenpå. Elegant uten å være prangende.

Her får man plass til alt man trenger på kortere reiser.

Prisen er det heller ikke noe å si på, men for 30 år siden var det kanskje mye. Jeg har ikke dermed sagt noe om hva jeg betalte for den. Er forsiktig med det, jeg vet jo at skattemyndighetene følger intenst med på hva som rører seg i bloggverdenen. Vil jo helst ikke få skattesmell på grunn av en veske!

Og så må dere hive dere på Matkrokenkonkurransen, det kar kommet noen riktig fine kommentarer. Men det er rom for mange flere, og vinnersjansene er store.

6 kommentarer
    1. En liten advarsel er på sin plass: Pass nøye på veskebalansen. Du burde ha en lignende veske i den andre hånden også.

    2. For et herlig klenodium!
      Gir inntrykk av balanse mellom strie og silke, og med sånn super “dagboklås”!
      Jeg er helt betatt…

    3. Radar er selvfølgelig for bruk når det dukker opp skumle sider/ting på laptopen som også ligger der… bare å spraye et par dusj på skjermen så blir det borte…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg