Ekte tattoo

Etter at jeg tidligere i sommer fikk en sprittusjtatovering på magen, fikk min voksne sønn inspirasjon til å skaffe seg en helt ekte tatovering. Oppvokst som han er på et lite landsens gårdsbruk fikk han utarbeidet et motiv med høygaffel og ljå. I tillegg fikk han tatovert et sitat av USA sin 3. president, Thomas Jefferson. Thomas Jefferson er en av de mest markante skikkelser i USA sin historie. Det var han som førte Uavhengighetsærklæringen i pennen. Sitatet som min sønn Tor Martin fikk tatovert er “The small landholders are the most precious part of a state”. Dette er ment som en hyllest til alle norske bønder. Det som er litt morsomt oppi det hele er at Thomas Jefferson langt fra var en “small landholder”. Han eide en plantasje på 20.000 dekar. Det er Kjetil Moe hos Kjetils tattoo på Rørvik som er hjernen og hånden bak tatoveringen. Han har blitt en meget velrenomert mann i bransjen, det er opplest og vedtatt at hvis du går til Kjetil, så blir du fornøyd med resultatet. Har begynt å lure på om jeg skulle få meg en tatovering selv, og ekte denne gangen. Men jeg vil sikkert være mer moderne enn Tor Martin, et sitat av Bill Clinton tror jeg ville passe meg bedre.

Her er det like før det er for sent å angre.

Litt blandede følelser eller? Kanskje gjør det litt vondt.

Etter ei lang økt i stolen er underarmen merket for livet.

Det ferdige resultatet, not bad at all…….

Både offer og gjerningsmann virker svært så fornøyd etter endt dyst.

Her er direktelink til Kjetils Facebookside

6 kommentarer
    1. Tror ikke det blir noe skrift på min kropp, men blir jeg tvunget, skal det stå
      “Du skal alltid fullføre det du har begynt p

    2. Jeg ville gått for noe mer legendarisk, det skal tross alt være på kroppen for evig og alltid. Hva med noe fra en president som det er vanskelig å overgå? George W. Bush for eksempel: “They misunderestimated me.”

    3. Flott tattoo. Viser røttene den. Selv har ingen og det kommer nok ingen heller.
      Men om det skulle være en med sitat måtte jeg ha en som sa noe om meg, som mor til fire og bondekone. Kanskje: HVA VAR DET JEG SA?????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg