Premieutdeling

Etter min deltakelse i Juvika rundt, også omtalt som Dovreløpet, var det klart for premieutdeling på Rørvik kai. Premieutdelingen foregikk fra scenen som var rigget opp ved Sommeråpentbåten som lå til kai der.

Her poserer jeg ved Sommeråpentbåten Sjøkurs.

På kaia traff jeg Tore Strømøy, tidligere topputøver i kappgang. For ordens skyld, det var jeg som spurte om bilde.

Premien min var en unik G-sport drikkeflaske.

Leder i Nord-Trøndelag skikrets, Tor Bach, var seremonimester under premieutdelingen. Her diskuterer vi korrekt bruk av drikkeflasker under utøvelse av idrett. Det morsomme er at Tor og jeg var naboer til vi var rundt 10 år gamle. Det er svært skjelden vi treffes nå, det måtte en premieutdeling til. Tor er forøvrig far til den kjente skiløperen Ole Marius Bach. Så han er vant til å omgås topputøvere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg