Ettårsmarkering

I dag er det ett år siden jeg ble rikskjendis i noen dager. Lørdagen for et år siden ble innslaget der jeg var lørdagsgjest i Dagsrevyen sendt. For å markere denne utrolige begivenheten legger jeg ut noen bilder som ikke tidligere er publisert. Jeg må selv ta ansvar for å markere begivenheten, da resten av familien virker helt likegyldig til det. De spiller kort og later som om det er en hvilken som helst lørdagskveld. Jeg forventer ikke å bli profet i eget land, men kjendis i eget hjem er vel ikke for mye å forlange. Men det e det visst…….

3 kommentarer
    1. Gratulerer med jubileet! Godt at du hevet deg over det at de andre bare lot som ingenting og overså jubileeet – sikkert bare misunnelse, vettu. Ser du har lenger hår på bildene fra i fjor, og muligens en annen fargenyanse også? Farget, stripet, solbleket – hva vet jeg? Flotte positurer i nytt, flott, rødt arbeidstøy på rød traktor – lekkert og fin fargematch.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg