Mobilutvikling

I et innlegg på denne bloggen i går, antyder min datter og fotograf at jeg holder steinaldernivå hva teknologi angår. Dette vil jeg på det sterkeste imøtegå. Jeg vil si det så sterkt at jeg reagerer med avsky på denne forkastelige insinuasjonen. Jeg har hele tiden fulgt med i den teknologiske utviklingen, og underbygger påstanden med bildedokumentasjon over mine mobiltelefoner fram til nå.

Denne er vel den eneste som kan sies å være på steinaldernivå. Rekkevidden var nokså begrenset, men 50 – 100 meter gikk greit.

8 kommentarer
    1. Forstår deg godt når du reagerer med avsky på påstanden om at ditt teknologiske nivå holder steinaldernivå. For noe nissetøys – vi er omtrent på samme nivå, vi to. Så ikke hør på ungdommen når de kommer med sånne ville påstander. De (vi) eldste er best.
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg