Nettbrett

Pappa hadde bursdag for ikke lenge siden. Da bestemte jeg meg for å kjøpe et nettbrett til han. Siden jeg kjøpte det så føler jeg et visst ansvar for å følge med på hva han bruker det til. Såkalt parental control da, mener det betyr at man må følge med og kontrollere hva foreldrene bruker nettet til. Vet jo aldri hva de voksne kan komme over på nettet, og det er helt sikkert mange ting de ikke har godt av å se på.


Ingen tvil om at han er stolt over å endelig eie noe teknologisk som er nyere enn fra steinalderen


Så mellom 16:09 og 17:01 når han sover på ettermiddagene så kan jeg se gjennom nettbrettet


Her er hva galleriet foreløpig har å by på…

Disse tre er visst de nødvendige appene.. Du finner fanpagen hans på facebook HER. På twitter og instagram heter han superbloggern.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg