Voksing av legger

I min kamp for å bli en ekte rosablogger har i dag turen kommet til voksing av legger. Det er nok et must for enhver rosablogger. Ingen ekte blogger går vel rundt med hårete legger, eller? I mangel av proffesjonelt vokseutstyr, valgte jeg å teste ut tape til formålet.

Vanlig bruntape innkjøpt hos Matkroken Bogen var første prøve.

Denne viste seg å ikke holde mål til dette formålet. Ett enkelt hårstrå fikk den med seg, det holder ikke til terningkast 1 engang. Skandaløs kvalitet.

Så var turen kommet til selveste Rolls Royce i tapeverdenen. Sølvfarget gaffatape, den hadde jeg langt større forhåpninger til.

Kjenner at denne biter seg godt fast i hårveksten.

Resultatet; en stilig stripe med glatt, sensuell og hårløs hud. Gaffatape kan brukes til alt. Anbefales til bloggere i nord og sør. Kanskje mest til de i nord, de viser jo mest hud. Terningkast 6.

 

 

16 kommentarer
    1. Det ble jo lekkert! Sånn til en annen gang anbefaler jeg deg å dra av tapen MOT hårretningen, altså nedenfra og opp, da tar den med seg MYE mer!

    2. Som tidligere kommentar nevner, tapen skal dras mot hår retning. Ellers lykke til videre med blankpolerte legger 🙂

    3. Du verden for ett inspirerende innlegg! Den infame fjortissen som påstår at han er sønnen min begynte umiddelbart å regne ut flatmålet på ryggen min og meddeler freidig at med et par gaffabehandlinger kan jeg gå med bar overkropp på stranda uten at han benekter slektskapsforholdet vårt.

    4. Haha, dette tar man selvfølgelig med seg som gode råd når man er fattig student.
      Men om noe helt annet; Et elskverdig innlegg om kattepusen som ligger bak deg på bildene hadde jo vært stas. Sikker på Pusefisen vil bli i ekstase over å bli nevnt i bloggen.

    5. Dritbra råd – dette må bare prøves! Jeg lurer bare på om det var smertefullt, eller om en ikke merker at gaffatapen dras av i det hele tatt? Hvordan var f.eks.lydnivået; lydløst, lavmælt eller bortimot fulle smerteskrik?

    6. Vi gutta takker for alle gode råd, – og glad for at det finnes testpersoner. Hadde vårt gøy om det hadde vært et videoinnlegg!!
      Stå på i veien til å bli rosablogger!!!!

    7. Som seg hør og bør for en rosablogger, både håper jeg og regner med at du snart kommer med oppfølgingsinnlegg hvor du deler ut rabattkode V/Gaffateip AS til alle leserne sine slik at de også kan møte sommeren med myke, hårløse Gaffalegger. Jeg lurer også på om Gaffateip AS planlegger å lage en rosa versjon av teipen, slik at det matcher lipglossen bedre – kunne du sjekka ut dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg