Ny pute

I dag har jeg fått meg ny pute, det er ikke så ofte det skjer. Ingen som vil sy puter under armene på meg, selv om jeg kunne trenge det. Men i dag skjedde det altså. Mens jeg holdt på å forhøste ute på enga, kom en kvinne løpende etter traktoren og ville gi meg en pute. Og bildene som følger forklarer hvilken kvinne det dreier seg om. Hun har fulgt etter meg tidligere, og jeg må innrømme at jeg begynner å like det.


Dette er puta jeg fikk, nærmest en råskinnpute.


Deilig å slappe av etter en lang dag på traktoren. Og den nye puta innfridde alle forventninger.


Det var denne ganske pene kvinnen som kom med pute til meg i dag. Sist sett i potetåkeren.


Slik gikk det sist vi bedrev landbruksaktiviteter sammen. Kvinnen besvimte da hun kom for nær meg da jeg brukte kilt i potetåkeren. I dag gikk det bedre, mye på grunn av at jeg ikke hadde tid til å legge meg nedpå da hun kom med pute til meg.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg