Sommersalg

Jeg har som tidligere skrevet vært i sommersalgsteltet hos Matkroken Bogen og sett på utvalget. Og det var ikke bare truser jeg prøvde. Her kommer noen flere eksempler på røverkjøp det er mulig å gjøre nå i sommer. Og det kommer stadig nye ting i teltet, så jeg kommer sikkert til å kikke innom flere ganger. Kanskje med fotograf også.


Ytterjakke i årets hotteste farge. Hva syns dere om poseringen forresten?


Den originale JB-jakken (Justin Bieber) koster en slikk og ingenting.


Mamelukker og lange sexy strømper finner en også i sommerteltet. Og bak ser dere strikkegarn til en tier for nøstet, et funn for oss strikkeglade.


Litt uvanlig at betjeningen står å ler når kundene prøver klær. Men jeg tror ikke det er ondsinnet latter.


Daglig leder stiller som modell for siste skrik i fruekjole, legg merke til de matchende skoene.

5 kommentarer
    1. Fantastisk! Koste meg gløgg over bilder og tekst. God fredagskveld med eller uten ny ytterjakke – håper du ble fornøyd:-)

    2. Like at du ha sløngt regnjakken din lett over korja der bak. Æ å har en sånn. Koffer kjøp ny..?

    3. Er ikke modellyrket bedre betalt enn det du får som melkeprodusent? Du er jo et naturtalent!
      Om du skulle finne på å legge ned gården, så vet du i alle fall hva du kan satse på.

    4. Råtøff både du og daglig leder, og det ser ut som jeg skulle ha tatt meg en kjøretur for å få tak i garn før du stikker av med alt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg