Paparazziene slår til igjen!

Nå for tiden holder pappa på å legge silo. Som dere sikkert har fått med dere så er ikke pappa særlig glad i paparazzier. Siden han ikke så seg tid til å produsere et nytt blogginnlegg, tok jeg saken i egne hender.


Her ser vi pappa sikter seg inn på gresset.

 


Pappa syntes kyrne på andre siden av veien oppførte seg rart, så han gikk ut for å sjekke hva det var, men fant ikke noe merkelig. Han klødde seg litt i hodet, men forsto ikke at kyrne syntes det var morsomt at paparazzien satt gjemt inni en busk.


Her sitter jeg i mitt nøye utvalgte gjemmested. Sekundet etter hoppet jeg ut av busken for å få et skikkelig blinkskudd av pappa.


DET var dagens dummeste valg! Han ble sint som en okse…

Da var det bare å løpe så fort beina kunne bære meg. Før jeg rakk å komme hjem hører jeg han kommer kjørende i racerfart, også snur jeg meg:

 


Han var i ferd med å rygge over meg med forhøsteren! Jeg faller bak i grøfta og krabber meg oppover skråninga for å komme meg unna.

– Paparazzi Frida Isadåra.

6 kommentarer
    1. Jeg venter på høytørk. Har en hobbybesetning med 21 villsauer (og 41 lam). MÅ få slått og (bakke)tørket vinterfôr. Er litt misunnelig på han som kan legge silo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg