Nye hansker

Nå som siloslåtten er i gang, er det viktig å ha gode arbeidshansker både til meg selv og til slavene som jeg holder. Her kan dere se dagens innkjøp av hansker. Hvis dere trodde at jeg har kjøpt dem på Matkroken Bogen, så tar dere skammelig feil. Min faste hanskeleverandør er Bogen AS (eller Hanskemagasinet som vi ofte sier) som holder til på nabotomta til Matkroken.

Viktig med gode hansker når man skal henge med venner, dessverre henger jeg mest for meg selv for tiden.

Jeg ser opp til mine nye hansker.

Utrolig stolt av nyhanskene mine.

Gode hansker gir godt grep på trilleturer.


Dette er alle nyhanskene mine.

5 kommentarer
    1. Eg berrre registrere at slavane ikkje har samme kvalitetshanskane som godseigaren. Slik er det her hos oss også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg