Strikkekroken

I dag var kaffekroken hos Matkroken omgjort til strikkekroken. Fotografen min ønsker seg Karpe Diem-genser, Og det ønsket har Morten og jeg bestemt oss for å oppfylle. Derfor har vi kastet oss over garn og strikkepinner, og er på god vei til å fullføre prosjekt genser. Så noen ganger bare sitter vi i kaffekroken på Matkroken og strikker, spiser kransekake og drikker kaffe. Skal selvfølgelig komme tilbake til saken når genseren er ferdig.


Litt av utvalget av strikkegarn hos Matkroken Bogen.


Freestylegarnet vi strikker genseren av, 28 kr for et nøste er gunstig pris for å si det mildt!

9 kommentarer
    1. Ja du Terje du Terje, du overrasker stadig vekk!! Jeg trodde nesten at det bare var gubben min av gubber som kunne strikke……

    2. Nice try! Dessverre ser man på måten dere begge holder strikketøyet på at dere ikke helt har dreisen. Men det kan jo bli bedre!
      Kudos til Karpe-Diem-genser-strikkeren forresten, jeg har også strikket en sånn til min datter 😉

    3. Ja, håndarbeid er verdifull aktivitet, nytte og glede samtidig. Selv broderer jeg, men det blir mest stygge korssting hvor form og innhold ikke passer sammen på klassisk vis. F.eks har jeg laget et broderi med teksten:
      Vokt Dem for hedningen!
      Han er troende til litt av hvert!

    4. Morten må nesten snu strikketøyet hvis han skal strikke oppover 😛
      På bildet ser det ut som han holder på å rekke opp det som allerede er strikket 😉

    5. Dete går oss strikkebloggere en høy gang. Gleder meg til å se genseren ferdig. Jeg kommer til å se på resultatet med et kritisk blikk…….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg