Sommeråpent!

Som noen sikkert har fått med seg var fotografen min og jeg med på Sommeråpent på torsdagskvelden. Sesongavslutning var det, derfor toppet de showet med ekstra kule gjester. Dagfinn Lyngbø for eksempel. Rimelig kul kul fyr må jeg si.

 

Dagfinn Lyngbø ville gjerne bli fotografert sammen med oss, hvorfor ikke tenkte jeg, det kan da umulig skade. Ok, det var mitt forslag, men han var ikke tung å be da.

Noen bilder av meg sammen med fans. Awesome people. Og så søte herlige Ingrid Gjessing Linhave da, det er programleder med stor P det.

Tror dere ikke at Dagfinn Lyngbø og Elina Krantz satt og lo når fotografen sa noe, men når jeg sa noe var han visst mer reservert. Det var vel ikke meningen????

Hmm, må visst få pimpa opp den dobbelthaka, er jo ikke så kult å gå rundt å bli kalt dobbelthaketryne lissom. Lurer litt på om det hjelper med butinox……….

52 kommentarer

Siste innlegg