Lavkarbonade.

Mange som lurer på kostholdet mitt, om jeg har en spesiell diett ettersom jeg ser så sunn og fit ut. Joda jeg har et bevisst forhold til hva jeg spiser. Som så mange andre sverger jeg til lavkarbonadedietten, eller lavkarbo som mange kaller det. Det innebærer at jeg helt har sluttet å spise karbonader og alt som kan minne om det. Liker all slags brødmat, men unngår for mye fullkorn og sånt. Det kan være veldig hardt for magen å fordøye, egner seg vel best for kua det da. Pasta, ris og cornflakes spiser jeg også mye av. For å få et tilstrekkelig variert kosthold sper jeg på med en sjokoladeplate om dagen. Grønnsaker unngår jeg, de inneholder jo for det meste verdiløst vann.


 

14 kommentarer
    1. elsker denne bloggen! herreguuud 😀 kunne ønske jeg hadde samme kosthold som deg terje!pakke i meg en sjokkolade plate om dagen liksom 🙂 du burde ha sånn video blogg 😀 d ville sikkert leserne dine likt 😉 jeg leser bloggen din hver dag for og se etter nye blogg innlegg. du må fortsette og blogge sånn som du gjør for det er sånn vi leserne liker at du gjør det. legger ut bilder ogsånt! 🙂 hverdagen din høres veldig spennende ut.men du må ikke slutte og blogge..! veldig mange bloggere slutter og blogge fordi de blir lei eller at de ikke har lesere…men leserne strømmer på hvis du legger ut bilder og legger ut linken på facebook.. da får du myyye lesere! keep up the blogging! 😀

    2. Å herregud azz, akkurat sånn der helnøtt sjokolade er det jo jeg også digger azz! synes den er sååå sjikkelig god, blir liksom helt orgasmisk av den. elsker onepiecen min jeg og, min er seff lyserosa, åsså bruker jeg glitterpannebåd til. synes det gir den rette glowen lissom, huden min gnistrer og gjør meg sjikkelig hot og deilig. love ya masse azz, du er syyyykt digg!!! xoxoxoxoxoxo

    3. Jeg trodde lavkarbonadekuren gikk ut på å unngå slike som de har i varmdisken på Meny og Safari, som gjerne er 3-4cm høye, og heller gå for de lave en får kjøpt i frysedisken. Men jeg er jo ingen kostholdsekspert.

    4. Hei. Titter av og til innom bloggen her, og liker bloggen din.
      Sjokolade er kanskje ikke akkurat det sunneste her i verden. I tillegg er det kjedelig å se at folk fortsetter å holdt på å si “støtter” bruken av palmeolje. Det er trist. At regnskogen og dyrene som lever her, må lide for at Norge skal bruke palmeolje i slikkerier og mat….Det finnes så mye lavcarbomat, som er så utrolig godt og sunt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg