Hobbies!

Jeg har jo en del hobbyer. Jeg er for eksempel lidenskapelig plastposesamler. Har flere hundre plastposer i samlingen min. De fleste er Matkrokenposer, men har også mange andre. På blidet er noen av Matkrokenposene mine. De andre er fra venstre: Felleskjøpet, Coop Prix, Vero Moda, Kiwi og Malia. På bildet av meg holder jeg selve juvelen i kronen, en helt ekte Icapose fra Sverige. Så samlingen omfatter også utlandet. No limits so to say. Det som er fryktelig dumt, er at jeg etter mange års plastposesamling har utviklet plastposelydallergi. Derfor er jeg avhengig av å bruke hørselvern når jeg holder på med posene mine. Men tror dere at det er forståelse å få hos NAV? NOPE!!!! Kan godt være at jeg selger samlingen, selv om det vil være et hardt slag etter så mange år der posene har vært en del av hverdagen min. På mange måter gitt dagene innold og mening. Take care of your plastic poses.

12 kommentarer
    1. Haha, dette får meg til å huske at jeg selv faktisk samla på poser en gang! Men det er vel en ca. 25 år siden det nå.. Jeg samla på servietter å.. herlig å lese bloggen din, er befriende å se at noen tar seg selv uhøytidlig! Altfor mange som “gjør seg til” dvs. sminker og doller seg opp på bloggene, alt skal liksom se så forbanna perfekt ut .. Nei, da vil vi heller ha slike blogger som dette !

    2. Har du noen gode tips for bretting av posene? Hadde vært fint med et videokurs! Jeg klipper opp posene i remser og hekler kurver av dem…

    3. synd du legger ned bloggen din. har gitt mange artige stunder… kom gjerne tilbake.
      liker sånn folklig gæren humor som du har :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg