My new glasses

Ikke at jeg er så innmari opptatt av mote altså, men litt følger jeg jo med ass. Disse brillene er innmari fine nå som det er blitt sol og vind ute, de hindrer at huden rundt øynene tørker ut og blir rynkete. Ikke at det betyr så mye, men man vil jo ta seg godt ut også da. Alt for mange som ikke tar vare på seg selv, og går rundt og ser ut som en dass. Det har ikke jeg tenkt å gjøre, bare så det er sagt. Skjerfet har jeg lånt av dattra mi, veldig fint å kunne beskytte seg mot halstrekk. Take care, aspecially of your skin, så blogges vi elns.

6 kommentarer
    1. Bra blogg! Vi trenger definitivt litt humor her, desverrre er det ikke alle som skjønner “denne humoren” men jeg gjetter at det er de yngre bloggerne..(pga. flere av de påpeker alderen) Men det er bare å overse! Stå på !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg