Buttripped jeans

Jeg har på mange måter totalt sviktet i min rolle som moteikon og formidler av motetrender lenge nå. Men nå tar jeg meg på tak og presenterer det hotteste på motefronten for tiden. Det handler om buttripped jeans, en svært hot og faktisk veldig kledelig variant av den tradisjonelle jeansen. Det er i grunnen ikke så mye mer å si om saken, jeg lar bildene fortelle resten.

En internasjonal modell til venstre og meg til høyre.

Føler meg ekstra hot med Traktorpikeskjorte i kombinasjon med buttripped jeans.

Her kommer virkelig buttripped jeans til sin rett.

Blomstereng og moteikon.

Godt å få sol på litt av kroppen i hvertfall.

 

3 kommentarer
    1. Skøy buksa !
      Interessant nok , men har du lagt merke tel at du har ein masse orbs rundt deg, og på det eine bildet to rett over hjarta?
      Antar at det betyr at du e ein hjertego skapning😊(No bi du nødt te å les deg opp på ke ein orb e førr nåkkå)Takk førr masse arti tullprat frå deg opp gjennom åran og masse goe bilda frå dotter di🤗🤗

    2. Stygge bukser. Det gjelder dem med hull ved knærne også, eller lårene..gudene vet.
      Da jeg gikk på ungdomsskolen for ..æææh, skrekkelig lenge siden, ble det mote med steinvaskede ( les: slitte) bukser. Jeg syntes det var stygt. Og der satt flere jenter på skoletrappa og gned rumpa frem og tilbake i friminuttene for å få slitasjen i stoffet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg