Heilhornet, fremdeles Norges vakreste fjell?

En gang la jeg ut et blogginnlegg med tittelen “Heilhornet, Norges vakreste fjell?” Og mange var enig i at det i hvert fall er blant Norges vakreste fjell. Men så delte Nettavisen innlegget på sin forside. Og i kommentarfeltet der fikk de kjære fjellene våre hard medfart, ingenting spesielt med disse fjellene, just another mountain og så videre. Ble nesten krenket på Heilhornenes vegne jeg, men så kom jeg til å tenke på at Nettavisens kommentarfelt er det mest usaklige av alle kommentarfelt. For å sitere en bloggkollega; haters gonna hate. Legger ut en ny bildekavalkade med bilder som jeg har knipset i år. Jeg understreker knipset, andre jeg kjenner som fotograferer.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg