Adrian Jørgensen, fra Joker Bogen til Kiev!

l dag kunne Namdalsavisa bringe nyheten om at Adrian Jørgensen skal forsterke årets norske MGP-vinner JOWST under den internasjonale finalen i Kiev. Selv synes Adrian at det er stort for en bindaling å få være med på dette. For egen regning må jeg vel legge til at hvis en kommer fra Bindal, er det vel ingen ting som er umulig. En ting er i hvertfall sikkert; Alle Adrians venner og sambygdinger gleder seg over at han får være med på dette, som føyer seg inn i rekken av framganger han har hatt siden han gikk nesten helt til topps i The Voice for noen år siden. For Adrian har ikke lagt seg til noen nykker, har er den samme hyggelige gutten som han bestandig har vært. I dag møttes vi for en skikkelig Adrian Jørgensen/Joker Bogen fotoshoot. Og det passet meg veldig bra, Adrian Jørgensen og Joker Bogen står høyt på alle lister jeg måtte finne på å lage!


Namdalsavisa bruker nesten hele forsiden på å fortelle at Adrian skal hjelpe Norge til seier i MGP-finalen. Hvem skjuler seg bak avisa mon tro?


Selvfølgelig er det Adrian som skjuler seg bak dagens Namdalsavis.


Ivrig lesing av artikkelen inne i avisa.


Torlaug Ulrichsen liker godt å ha Adrian som kunde i butikken sin, og stiller mer enn gjerne opp for å promotere ham.


Som den alltid hjelpsomme og hyggelige fyren Adrian er, tilbød han seg å stå i kassen en stund, som en gjenytelse. Kunde Gunnar Larsen var nok en smule overrasket over hvem som slo inn lørdagshandelen hans.


Med kyndig veiledning av Torlaug gikk det veldig bra.


Morten er skeptisk av natur, men måtte bare innse at det han har brukt måneder og å år på å lære, tok Adrian på mindre enn et minutt.


Adrian etterlater ingen tvil om hva som er favorittbutikken hans.

2 kommentarer
    1. Hadde ikke fått med meg på forhånd at Adrian skulle være med i MGP, men i går kveld, da jeg hørte/så på programmet med et halvt øre og øye, oppfattet jeg faktisk navnet hans 🙂 Føler jeg “kjenner” Adrian gjennom bloggen din, og det norske bidraget ble bare enda flottere med Adrian-forsterkning 🙂 (Jowst var min favoritt i den norske finalen også)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg