Waterfalls

Den siste tiden har regnet øst ned over oss. Det er så oppbløtt overalt at en må være forsiktig med hvor man går. Men som den positive mannen jeg er, velger jeg ikke å fokusere på det. Neida, jeg fokuserer heller på de flotte og stilige fossene som virkelig kommer til sin rett når vannføringen blir som nå. Så selv på en real gråværsdag som i dag, er det flotte naturopplevelser som ligger og venter på deg, selv på en biltur til Namsos.


Brudesløret i Kolbotnet er et kjent landemerke mellom Foldereid og Årsandøya.


Enda et bilde av brudesløret.


Ikke ofte å se såpass vannføring i fossen ved Svaberget camping.


Denne fossen er vel til vanlig å regne som en bekk. Ikke vet jeg hva den heter heller, men den er å finne ved Bogan mellom Foldereid og Kongsmoen.


Skogafossen på Høylandet er et mektig syn når vannføringen er stor.


Enda et bilde av Skogafossen.

1 kommentar
    1. Hadde jeg enda hatt en foss å glede meg over. Her blåser og regner det vannrett, loddrett, på skrå og oppover. Hagler innimellom. Tror hodepina skyldes den evige vinden, og spesielt rundt sauefjøset er det skikkelig sølete. Lamminga starter om ca fire dager, og da hadde jeg ønsket oppholds og mildvær. Har mulighet til å sette inn noen få, i noen dager om det trengs. For selv om man er født med raggete villsaupels, så kan det være tøft å være nyfødt i det været som er nå. Usj!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg