Underboob

Som blogger er det en selvfølge at jeg holder meg oppdatert på det som skjer av nye ting  og trender i moteverdenen. Det aller hotteste nå om dagen er “underboob”, et fenomen som jeg ikke behøver å forklare, det holder i massevis med bilder. Jeg har nå testet det ut, og jeg overlater til leserne å bedømme graden av velykkethet. Det er svært lenge siden jeg har hatt innlegg i kategorien “Hot or not?”, så da legger jeg det der. Men det kan vel ikke være så mye tvil om at dette er hot, eller?


Lady Gaga og meg med “underboob”. Lady Gaga til venstre.


Her har jeg koblet meg med Kylie Jenner.


Nærstudie av min underboob.


Ulempen med denne trenden er at man fort kan havne i nippleslip-fella hvis man ikke tenker seg nøye om.


Her presterer jeg en dobbel nippleslip bare på grunn av ubetenksomhet.

Dagbladets nyhetssak som på forbilledlig vis gjorde meg oppmerksom på at verden går framover og hva trender angår.

 

8 kommentarer

Siste innlegg