Sommerfesten på Horn – Here I come

I min store ubetenksomhet tidligere i år, tok jeg på meg å være konferansier på Sommerfesten på Horn. Det er så lett å si ja når ting ligger langt fram i tid. Sommerfesten er i morgen, en musikalsk maraton gjennom 12 timer. Konsert på konsert med musikere som har øvd og stiller godt forberedt. Og så kommer jeg helt uforberedt, de siste 14 dagene har jeg stort sett tilbragt i traktoren eller i senga. Travleste tida på året dette, men jeg skal på Sommerfesten altså. Uansett hvor uforberedt jeg er. Det vil si, jeg har begynt å teste ut antrekk. Men godvær har jeg tro på, så mine gamle solbriller med tre-innfatning blir helt sikkert med. Her er noen glimt fra en liten fotoshoot med min datter i ettermiddag.


Min utgamle dongerijakke kunne kanskje være høvelig antrekk. Men den er veldig gammel da, og inviterer til en åpen og litt utagerende stil.


Dressjakke er litt allround føler jeg, og kan godt brukes til den undrende stilen jeg har her.


Her har jeg hentet inspirasjon fra min gode venn Adrian Jørgensen.


Bindals-t-skjorta må jeg nok droppe når det er sommerfest i Brønnøy.


Denne tulle og tøyse-jakken signaliserer en uformell atmosfære. 
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg