Ina og bestefar

I dag så trilla jeg bestefar i trillebåra. Trillebåra veltet to ganger fordi han var så tung. Derfor måtte vi bytte så jeg fikk sitte i trillebåra i stedet. Så kom Hanne ut og hun løp etter meg og stanget meg masse fordi hun trodde jeg hadde melk til henne. Hun satt i fanget til bestefar i stolen i stua fordi vi syntes det var koselig å ha besøk av henne. 


Det er artig å trille bestefar i trillebåra.


Når trillebåra velta, så flira vi høgt begge to.


Så må vi prøve igjen.


Men bestefar er så tung at trillebåra velta igjen. Og vi flira enda meir.


Så måtte vi leik med lillekalven Hanne. Kalva e så artig å leik med.


Når æ spring, så spring kalven etter.


Bestefar er litt tullete, så da fikk kalven og jeg sitte i fanget til bestefar inne i stua. Det var kjempeartig.

Hilsen Ina som er barnebarnet til bestefar. 

4 kommentarer
    1. Ina så koselig å få høre om hvordan du og bestefar har kosa dokk idag 🙂 Æ tru dokk flira my:) Maj

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg