Genial måte å dele og like påskeegg

I disse dager florerer det av oppfordringer om å dele og like påskeegg. Og da i første rekke på Facebook. Det er ikke måte på hvilket omfang denne markedsføringen har tatt av. Derfor har jeg bestemt meg for å gå tilbake til røttene. Sånn mener jeg at deling og liking av påskeegg egentlig skal foregå.


Så enkelt deler jeg påskeegget mitt, ganske enkelt med en vanlig kniv


Lite utvalg av påskeegg som vi blir bedt om å dele og like, og kanskje kan vi vinne egget.


Nystekte vafler med delt påskeegg.


Hvem kan vel la være å like dette.


Jeg etterlater meg vel ingen tvil om at jeg ikke bare deler egget, jeg liker det også!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg