Våren, den vakreste av alle årstider

At våren er den vakreste av alle våre fire årstider kan knapt diskuteres. Jeg tok med meg kamera ut en tur i ettermiddag, og dokumenterte at våren er i anmarsj, og det er bare å nyte bildene. Så kommer nok vårfornemmelsen over deg enten du vil eller ikke.


Å vandre langs en vårlig grøftekant er balsam for sjelen.


Blank og fin is dekker åker og eng, veldig ryddig og fint sånn.


Utsikten mot Bindalen og Heilhorna mangler i dag, men Gud så lei man blir av den utsikten hele tiden.


Dette er vår for meg.


Skogen står der så tett og fin uten alt det irriterende lauvet.


Ingenting skaper vel mer vårfornemmelser enn en sildrende vårbekk gjennom et skamfert betongrør.


Alle burde komme seg ut og nyte en rusletur langs en vårlig landeveg.

2 kommentarer
    1. Enig i at våren er den desidert vakreste årstiden! Skjønner godt du nyter synet av en vårlig landevei. Men våren i byen er sannelig ikke å forakte, den heller! Og jeg nyter den! 🙂

    2. Hei hei!
      Ville bare takke for alle gode tips og ideer jeg har fått fra bloggen din.
      Gleder meg til å følge deg videre å se hva som kommer☺
      Ta gjerne en tur innom min blogg en gang 😉
      Hilsen Henrik ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg