Puppestunt

Så har den herostratisk berømte blogger, og en av mine store inspirasjonskilder, Sophie Elise, fått førstesideoppslag igjen. Da hun mottok en pris under Vixen Blog Awards i helga, valgte hun å blotte sitt ene av sine velfylte bryst. Ikke for å få oppmerksomhet, men tvert i mot for å få mindre oppmerksomhet rundt kvinnekroppen ved sånne store anledninger. Sophie Elise bruker å ha stor suksess med det hun foretar seg, men det aner meg at hvis målet var mindre oppmerksomhet, så var dette kun en begrenset suksess. Men jeg skjønner henne, det må være fryktelig irriterende for henne å få oppmerksomhet for kroppen sin, det har aldri vært hennes intensjon. Jeg derimot, kunne godt tenkt meg langt større oppmerksomhet rundt min kropp, noe jeg prøver på i bildene under. Men det aner meg at min suksess også blir av det begrensede slaget.


Sophie Elise har så uendelig mye mer å fare med enn meg.


Slik ville jeg kanskje framstått på Vixen Blogg Awards……


Sophie Elise er fortørnet over fokuset på kvinnekroppen, jeg prøver tvert i mot å skape større fokus på mannekroppen.


Prøver også med den unike Traktorpikene-t-skjorta mi, men uten at jeg kan si at interessen for min mannekropp ble påtakelig…..


Dette er Sophie Elises metode for å få bort fokuset på kvinnekroppen……

7 kommentarer

Siste innlegg