Bleking av skjemmende kroppshår

I vår kontinuerlige streben etter å oppnå perfekt utseende, har Morten Ulrichsen og jeg testet ut bleking av skjemmende kroppshår. Voksing eller barbering av leggene anser vi som uaktuelt i den sprengkulda som råder for tiden. Så da framstår bleking av de skjemmende hårene på leggene som det eneste brukbare alternativet. Og i hyllene til Joker Bogen fant vi vi et egnet middel til formålet. 


Forventningsfullt viser vi fram blekemiddelet fra Opilca.


Leggene mine er dekket av nokså mørke og delvis krøllete hår.


Også Ulrichsens muskuløse legger er delvis dekket av mørke hår, derimot er de ikke så krøllete.


Dessverre for de som ønsker å prøve dette produktet, dette var den siste pakningen Joker Bogen hadde.


Dette er et såkalt to-komponentprodukt, bestående av et pulver som må blandes inn i en gel.


Her får jeg påført blandingen på leggen.


Her påfører min kone blandingen på Ulrichsens legg, noe han ikke ser ut til å ha noe i mot.


Så er det bare å la stoffet virke.


Etter ønsket behandlingstid, skylles stoffet av med kaldt vatn.


Ulrichsens legg framstår som langt mer tiltalende etter behandlingen, selv huden har blitt lysere, og en tanke rosa.


Også jeg fikk god virkning, lysere og mykere behåring på enda blekere hud. Hvis ikke dette kan omtales som en suksess, vet ikke jeg……..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg