Bloggåret 2015

Ved starten på et nytt år er det vanlig å ta et lite tilbakeblikk på året som har gått. I denne sammenhengen blir det mitt år på bloggen. Det har vært et veldig morsomt år i bloggsammenheng. Jeg har blitt spurt om å bidra med diverse former for underholdning i mange forskjellige sammenhenger, og noe har jeg sagt ja til. Og det fører med seg at jeg treffer folk jeg ellers aldri ville truffet. Det er noe av det som gjør det morsomt å blogge. Ellers har Morten Ulrichsen også dette året hatt en sentral rolle, uten ham hadde det ikke blitt det samme. Jeg har plukket ut et bilde fra hver av de 12 månedene et år består av, et vanskelig valg. Det er så mye mer jeg ville hatt med, men slik ble det denne gangen. Og hvem vet, plutselig dukker det opp nye historier her på bloggen.


I januar viste Morten Ulrichsen fra sitt utvalg av bredbånd, hos det som enda var Matkroken Bogen.


I februar fortalte jeg om svært hyggelig besøk av Felleskjøpets tonnvareselger Tone Aune.


I mars fikk jeg muligheten til å underholde på meierifest på Steinkjer. Og måtte selvfølgelig ha bilde sammen med disse fremtredende tillitsvalgte i norsk landbruk, Asbjørn Helland, Lars Petter Bartnes og Inger Hovde.


I april kom nyheten om at Nord-Koreas leder Kim Jung Un hadde besteget landets høyeste fjell i frakk. Morten og jeg kunne ikke være dårligere, og besteg vårt høyeste fjell, Heilhornet, iført frakk. Vi var i tillegg barføtt. Dette vakte berettiget oppsikt, og ble til og med omtalt i NRK Trøndelag.


I mai handlet det blant annet om kuslipp.


I juni oppsto det akutt mangel på splitterter hos Joker Bogen, Morten og jeg tok på oss å splitte erter manuelt.


I juli testet Morten og jeg ut hvordan det var å være døvstumme selgere av treleker. det var morsommere enn vi hadde forestilt oss.


I ausust fikk jeg muligheten til å være konferansier under Kolvereiddagene i tre hele dager. Her tar jeg siste brief før åpningsshowet sammen med Idolvinner Ingvard Olsen.


I september fikk vi besøk av Anita Bøygard og Trond Sverre Horn som ville ha meg med i en liten valgkampvideo for Brønnøy Senterparti. Sjelden har noen gjort så stort inntrykk på meg, på så kort tid, som disse to.


I oktober dokumenterte jeg at jeg kan posere som Andrea Badendyck. 


I november kunne Morten stolt vise fram Joker Bogens nye vare, nemlig fyrstikker for venstrehendte.


I desember fikk jeg kjemperespons på bildene der jeg viser hvordan jeg jukser med bildene på beste Sophieelise-vis.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg