Jeg har blitt traktorpike

Denne gangen har jeg gleden av å få vise fram det aller hotteste innen arbeidsklær som er å oppdrive for tiden. Riktignok er dette klær som er spesialdesignet for kvinner, men pytt. Jeg er jo ikke rosablogger for ingenting, og jeg vet jo at 70% av mine lesere er kvinner. Jeg syns at de nye arbeidsklærne til http://www.traktorpikene.no/ er skikkelig tøffe jeg. Ikke minst syns jeg det er en tøff satsing av de to søstrene som står bak merket. Ikke bare bare å komme seg inn på markedet med et nytt merke. Men dette har jeg tro på, jeg heier bestandig på tøffe bygdekvinner. 


Julie Desember er tydelig begeistret over de nye kule arbeidsklærne mine.


Ingenting er vel mer naturlig for en rosablogger enn rosa arbeidsbukse.


Også ungdommene i fjøset var imponert over det nye arbeidsantrekket mitt.


Det nye antrekket feires med en skvett melk direkte fra tanken.


Fiks detalj, stramming med borrelås i sidene betyr at en ikke behøver å investere i belte for å holde buksa på plass.


“Traktorpikene” er et merke som signaliserer stolthet og tilhørighet til bygda og landbruket, samtidig som det er kult og moderne.

http://www.traktorpikene.no/ finner du ved å klikke på linken.

2 kommentarer
    1. Tusen takk for et fint blogginnlegg om oss.. Arti å lese og jeg syns du kledde buksa riktig bra! Tøff kar som ikke er redd for å utfordre normene!! 😉👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg