Fishgape er det nye duckface

Som blogger, også tidvis i den rosa bloggverdenen, prøver jeg så godt jeg kan å følge trendene i tiden. Da har jeg naturligvis fått med meg at duckface er på tur ut. Det nyeste nye nå er fishgape, eller fiskegap. Det krever faktisk litt trening å få til et troverdig fiskegap, det skal verken være for mye eller for lite. Og helst skal blikket også være litt fiskeaktig og tomt. Jeg er stolt over å kunne presentere fiskegap for mine lesere i kveld.


Gode forsøk på fiskegap. Jennifer Lopez og meg, det er meg til høyre.


Dokumentasjon på at fiskegap tar over for trutmunn.


Norske toppbloggere har allerede tatt i bruk fiskegapet, her Andrea Badendyck, Sophieelise, Rannveig Heitmann og Pilotfrue.


Denne er jeg brukbart fornøyd med, fisk i både munn og blikk.


Her blir det muligens for mye, men tro meg, dette er ikke lett.


Her er det ikke tvil om at jeg lykkes dårlig.


Men unngå for alt i verden dette. Trutmunn er SÅÅÅ 2014.

1 kommentar
    1. syns det ble ganske så bra gitt 😀 Egner deg greit som fish. 😀 Hakket bedre enn som duck gitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg