Hvordan holde seg ung

Mange har lurt på hvordan jeg holder meg så ung. Jeg er tross alt 53 år blitt, og det er jo ikke særlig ungt. Men mange tar meg innimellom for å være fra 51-52 år, og det er jo veldig smigrende. Egentlig har jeg ikke noen oppskrift på hvordan jeg klarer å holde meg så godt. Men jeg har oppdaget at det å dusje og barbere meg innimellom, hjelper godt på. Derfor legger jeg her ut en bildeserie som dokumenterer hvordan det foregår. Og alle bildene er tatt med selfiestang, jeg kunne ikke drømme om å ha med meg noen inn i dusjen for å ta bilder.


En møkkete og sliten 53-åring, ser faktisk mye eldre ut her.


Klar for dusjen, fortsatt ser jeg nokså gammel ut.


Ikke så lett å ta selfies med shamposkummet rennende nedover ansiktet.


Her klarer jeg så vidt å se litt på det ene øyet.


Her går det mye bedre, og jeg begynner å føle meg yngre.


Nå begynner det virkelig å hjelpe på.


Så er det tid for barbering.


Ikke helt enkelt å manøvrere selfiestang og barberhøvel samtidig.


Og vips, så ser jeg minst et år yngre ut enn det jeg i virkeligheten er. I hvert fall innbiller jeg meg det.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg