Trond Sverre Horn

I dag fikk vi usedvanlig hyggelig besøk fra Brønnøysund. Det var Senterpartiets ordførerkandidat Trond Sverre Horn som ville ha meg med i en liten valgkampvideo. Og det kunne jeg jo ikke si nei til. Og særlig når det også innebar at jeg fikk treffe kona hans, den fantastiske countryartisten Anita Bøygard. Hun utgjør hele staben på hans valgkampkontor. Trond Sverre Horn har utmerket seg med å drive positiv valgkamp, der han bruker humor, musikk, bacalao og godt humør som sentrale virkemidler for å nå fram til velgerne. I tillegg har han blitt kjent for selfiesofaen sin, og den hadde han med seg i dag.  Og disse virkemidlene liker jeg utrolig godt. Det er mye bedre enn angstbiterske og sure politikere som rakker ned på sine meningsmotstandere i sosiale medier. Det har vi faktisk hatt mer enn nok av i denne valgkampen. Jeg har lest meg til at Brønnøy kommune har veldig dårlig råd for tiden, men det vil jeg ha sagt: Hvis de ikke velger Trond Sverre Horn til ordfører, så har de faktisk veldig god råd! Tusen takk for besøket, dette var skikkelig gøy. You made my day!


God stemning i Trond Sverre Horns selfiesofa.


Her får Trond Sverre hjelp av sin valgkampsekretær, spindoctor og ektefelle Anita Bøygard, til å klargjøre sin etter hvert berømte selfiestang.


Så er alt klart for selfietagning i sofaen, med Jesper også.


Hva jeg prøver å forklare Trond Sverre Horn her, overlater jeg til leserne å gjette på. Men det handler ikke om spettet!


Trond Sverre Horn er en eminent musiker og sanger, så det ble naturligvis sang og musikk i sofaen. Både KM Myrland og Johnny Cash ble det.


Jesper er en luring, her tyvlytter han når Trond Sverre Horn og jeg fører politiske samtaler.


Jeg insisterte på å ta bilde sammen med Anita Bøygard, countryartist som jeg lenge har hatt stor sans for. Jeg klarer knapt å skjule at jeg er nokså starstrucked.


Jeg er ikke i stand til å huske sist en kvinne sendte meg et sånt blikk 🙂


Trond Sverre Horn har etter hvert blitt kjent for sin hyppige bruk av selfiestanga si. Men han påpeker her at han et stort repertoar.


Vi ser vel rimelig godt fornøyde ut alle tre her, Trond Sverre og Anita var usedvanlig hyggelige gjester å ha på besøk.

 

1 kommentar
    1. Tusen takk for ein fantastisk dag i lag med deg, kona og Jesper!
      Me ler så tårun trilla!!
      Mange klemma fra Anita og Trond:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg