Nye gummistøvler

Så kom regnet tilbake etter en lang og etterlengtet periode med herlig sommervær. Og med regnet dukket også behovet for nye gummistøvler opp. Og hvor drar man når det behovet melder seg. Jo selvfølgelig til Joker Bogen, og i dag falt valget på et par Viking Turjogg, dette er støvlene som Torlaug Ulrichsen anbefaler foran alt annet. Ikke det at jeg har tenkt på å jogge så mange turer, men hvem vet. Og som vanlig hos Joker Bogen, fikk jeg med litt ekstra på kjøpet.


Et par nye gummistøvler er nok til å få meg til å stråle av begeistring.


Torlaug Ulrichsen lot meg ikke gå fra butikken før hun hadde pusset og polert støvlene med silikon.


Også Topman-skoene mine fikk en omgang i samme slengen.


Også Tom Antonsens joggesko fikk seg en omgang. Faktisk kan alle få gratis skopuss på handleturen hos Joker Bogen, husk å spørre om det.


Alt er vått i dag, også Mortens 34 år gamle Opel Ascona. Da er det godt å ha nye gummistøvler med silikon.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg