Folk på Rackstead/DumDumboyskonsert

Å gå på konsert er ikke bare musikkopplevelse. Det er også en ypperlig arena for å treffe folk. På torsdagskvelden traff jeg masse folk, og mange uttrykte et stort ønske om å komme på bloggen. Så her oppfyller jeg det ønsket for noen av dem i det minste. Det var kjempetrivelig å treffe dere.


Torfinn Borkhus som er bassist i Sticklesbergen Ramblers var det utrolig morsomt å treffe. Mannen til venstre heter Bjarne og er en mytisk/mystisk type.


Skikkelig closeup sammen med Torfinn Borkhus, verdens mest berømte folldøl.


Disse to, Kristine Enora Kjeldsand og Lisbeth Margrethe Borgen, ga seg ikke før jeg hadde lovet dem bilde på bloggen.


Feststemt gjeng på konsert.


Linn Mari Østrem og Janne Hammarsø var så blide at jeg ikke har hjerte til å utelate dem.


Ole Jakob Måøy trodde han flørtet med sin kone, og oppdaget for sent at han flørtet med feil “kvinne”.


Fylkesråd Terje Sørvik var vakt denne kvelden, men så likevel ut til å ha en strålende kveld.


Jaggu klarte ikke Kristine Kjeldsand å snike seg med på enda et bilde.


Denne blide gjengen spurte også pent om å få komme på bloggen, og ønsket er herved oppfylt.


Jeg traff også denne flotte kvinnen, hun har jeg for øvrig vært gift med i snart 29 år. For ordens skyld, hun spurte ikke om å få komme på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg