Nord-Trøndelags smarteste blogg

Nå skjer det store ting i bloggverdenen, jaja ikke verdenen kanskje da, men i hvertfall i blogg-Nord-Trøndelag. NTE, som er det samme som Nord-Trøndelag Elektrisitetsverk, har tatt mål av seg til å kåre Nord-Trøndelags smarteste blogg. Kåringen foregår ved internettavstemning. Og der har jeg kommet med, det er jeg faktisk ganske imponert over. Sist jeg var kandidat til en sånn kåring var da Nationen skulle kåre Norges beste bygdeblogg i 2012. 6 forskjellige blogger ble presentert i avisa, og av de 6 gikk 5 til finalen som leserne fikk stemme på. Og Terjes Superblogg var den eneste som ikke ble med i finalen. Det blir ofte snakket om den forsmedelige 4. plassen, jeg havnet på en enda mer forsmedelig 6. plass. Men nå er jeg med i finaleheatet, 9 nordtrønderske blogger skal kjempe om å bli den smarteste bloggen. Jeg har aldri tenkt på bloggen min som smart, men jeg får kanskje prøve å finne på noe smart framover nå da. Hvis det er noen som har lyst til å gi meg en stemme, så finner dere avstemningssiden her  http://smartstrom.sircondesign.net/. Og det er mulig å stemme en gang om dagen fram til 21. juni.


Jeg tror man kan bruke mobilen til å stemme med også.


Utsnitt av siden man kan stemme på.


Bloggebula mi.


Jeg har aldri vunnet noen kåringer med bloggen, men jeg har vært på Dagsrevyen. Det er da noe.

6 kommentarer
    1. Selvsagt vil jeg stemme på den smarteste bloggen! Å det er lett din! Er fortsatt like glad i marius t-skjorten jeg vant på siden din, tusen takk for at du er du 😀

    2. Men i svarte da…? Hvorfor er ikke jeg med der? Jeg som er skikkelig supersmart… Hvis man ser bort fra en del, haha 😛 Seff skal jeg stemme på deg!
      Gudd løkk snuppen 😀

    3. Nemi Rebella: Nå har jeg vært inne på bloggen din og sjekka igjen, den er vanvittig morsom i tillegg til alt det andre den er. Og illustrasjonene dine, det er jo et kapittel for seg selv!

    4. Faktisk lenge siden jeg har hatt noen skikkelige illustasjoner nå, og det er sikkert like greitt med tanke på at de somregel kommer etter diverse (bokse)runder med leger og shitt xD Phju, det har vært godt og ha litt fri fra den gjengen der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg