Adrian Jørgensen fotoshoot

I morgen kveld spiller Adrian Jørgensen sin første konsert i heimkommunen Bindal etter suksessen i The Voice. Anledningen er åpen dag i Brukstomta næringspark. Der er alle velkommen til å få se og høre om aktivitetene som har kommet i gang, og som er under planlegging i lokalene som Bindalbruket tidligere disponerte. Adrians venn og gode støttespiller Lars Berg Hansen og hans selskap Norse Aqua, er de som har kommet lengst med nyetablering i næringsparken. På kort tid har de blitt en av de største arbeidsplassene i privat sektor i Bindal. Og Adrian er glad og stolt over å få spille på dette arrangementet. Han har med seg musikalske venner, og full lyd- og lysrigg, så dette blir bra.

Som blogger sier det seg selv at jeg har over middels greie på antrekk og styling. Og dette vet Adrian å dra veksler på. I dag stakk han innom for å teste ut litt forskjellige stilarter før morgendagens minikonsert på Terråk. Og her er resultatet fra dagens fotoshoot.


Mye god matching i dette antrekket, stripene i dressjakke og caps går veldig godt overens med gitarstrengene. Det klassiske flueslipset mitt skaper litt kledelig angst og uro i antrekket.


Her tester Adrian ut min kones Mariushettegenserjakke, Legg merke til den høye gitarføringen som passer spesielt godt til antrekket. Litt traust gammeldansorkesterstil kan man si, derfor er også capsen snudd rette vegen nå.


Dette har jeg valgt å kalle “urban countrystyle with cat and uggs while leaning on the guitar”. Antrekket består av Adrians hatt, min frakk og min datters uggs. Legg særskilt merke til artist og katts synkroniserte blikk.


Hvis Adrian hadde levd i det ville vesten, hadde han kanskje sett sånn ut.

1 kommentar
    1. jeg ville gått for “kattelooken”. den er absolutt fengende. problemet kan bli å få katten til å stå stille på scenen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg