Vinner av unik Matkrokenpose

For en stund siden hadde jeg et blogginnlegg om “the Queen of Matkroken Bogen”, Torlaug B. Ulrichsen, og da dukket det opp en helt unik Matkrokenpose i bunken. Det var en pose med skjøt, noe som er helt unikt i norsk sammenheng. Slike poser er svært ettertraktede blant samlere. I samråd med ledelsen i Matkroken Bogen, besluttet jeg at den som hadde den beste begrunnelsen, skulle få posen til odel og eie. Vi har nå plukket ut en verdig vinner, begrunnelsen hennes kan dere se lenger nede i innlegget.  Vinneren skriver blant annet at hun hadde tisset på seg under lesing av bloggen. Dette syntes Torlaug var så leit, at hun besluttet å legge ved en ekstra premie. Dette ble da naturlig nok underbukser, og ikke hvilke som helst underbukser heller. Hun fant fram en mamelukk av det gamle norske merket Iris, dette er en artikkel som har ligget på Matkroken Bogens lager i over 40 år. Så her snakker vi om eksklusiv vare.


Her har Torlaug akkurat signert posen med kulepenn.


I ettertid ble det klart for alle at kulepennsigneringen ble for puslete, så nå har Torlaug også signert med sprittusj.


Slik ser den ferdig signerte posen ut.


Og dette er vinneren, Marte Hegstad, hun er også blogger. Hun gjorde det geniale grepet at hun kommenterte på feil innlegg, det kan være morfinrusen som er årsaken. Eller det kan være et utslag av kynisk beregning, hvem vet! Men det blir i hvert fall spennende å se om hun får mer problemer med PST etter denne premieringen.


Her viser Torlaug fram mamelukken som Marte også får tilsendt. Torlaugs voksne sønn Martin vil også gjerne være med på bildet.


Torlaug viser Martin hvor elastisk dette kvalitetsplagget er. Martin på sin side syns det er synd at dagens kvinner ikke bruker dette plagget lenger. “Hvis jeg skal ha kone, må hun ha mamelukk”, sier Martin med entusiasme.

 

 

3 kommentarer
    1. Ojojoj, herlig, nå har jeg øl som kan kombineres med morfinen nå til helga! For ikke å snakke om mamelukkene med god plass til å smugle selvmordsbombe-utstyr der en måtte ønske. Det kommer nok et fashion-innlegg på min egen blogg hvor jeg viser siste mote for selvmordsbombere. PST har også en tendens til å overse damer i mamelukk, så dette blir nok ei knall helg. Morfin eller ikke, såklart kommenterte jeg på rett blogg, jeg har enda ikke fått varmen i meg etter det å finne bloggen din, gjorde at jeg tissa på meg. Så jeg var nok litt snurt. Det har imidlertid gått over nå.
      Marte xx

    2. Og nå angrer jeg som en hund (kan hunder angre?) på at jeg takket nei til å være med i posetrekningen (fordi jeg har en signert en fra før). En sånn mammelukk kunne jeg virkelig tenkt meg! Gratulerer til vinneren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg