Fotballfrueskandalen – også jeg er rammet

Dagens store skandalesak der det blir avslørt at min bloggekollega Caroline Berg Eriksens ektemann har kommentert på blogginnleggene hennes under falskt navn, har fått meg til å granske tidligere kommentarer på min egen blogg. Og jeg har funnet en rekke kommentarer som jeg nå mistenker min kone for å stå bak. Men i motsetning til Lars Kristian Eriksen, har hun ikke innrømmet svindelen. Selv må jeg bare legge meg flat og sterkt beklage overfor mine lesere. I likhet med Fotballfrue har jeg hele tiden ønsket at det som står å lese i bloggen min skal være 100% ekte og sannferdig. Også kommentarfeltet og bildene skal være til å stole på. I et helhjertet forsøk på å gjenopprette tillitten hos mine lesere, som jeg er så utrolig glad i, skal jeg her gi dere eksempler på hva jeg sikter til her. Jeg dokumenterer også at Fotballfrues mann nok har vært og kommentert anonymt også på min blogg.


Se bare her så lei meg jeg er.


Skandalene vil ingen ende ta for disse to.


Tidlig i bloggkarrieren min kom denne kommentaren, nå lurer jeg på om det er min kone som har skrevet den.


Også denne lurer jeg på om det ikke er min kone som har lagt ut.


Denne dagen fortalte jeg min kone at jeg faktisk tjente noen kroner på bloggingen. Da kom disse kommentaren ganske umiddelbart. Det er først nå jeg kobler de to tingene.


Nå har jeg også skjønt at Lars Kristian Eriksen har kommentert anonymt på min blogg også.


Også dagen etter var han inne og kommenterte, tror jeg i hvert fall.


Det kan ofte være en tøff hverdag for bloggere som er gift.

10 kommentarer

Siste innlegg