Bokutgivelse

For første gang i mitt liv, har jeg nå kommet med en bokutgivelse. Boka heter “Bogen bru”, med undertittelen “Et 50-årsjubileum”. Dette er en bok om Bogen bru, og om hvordan vi forberedte og feiret bruas 50-årsjubilem. Boka er rikt illustrert med bilder, og tekstene er så korte at selv jeg ville hatt glede av den, om det hadde vært noen andre som skrev den. Hvem hadde vel trodd at jeg skulle bli forfatter, riktignok fikk jeg tilbud fra Gyldendal om å skrive bok for 2 år siden. Et tilbud som jeg høflig, men lattermildt avslo. Men nå har jeg altså debutert mellom to permer. Permene er riktignok ikke så veldig stive, men uansett da.


Bogen bru har fått sin jubileumsbok.


Det er forfattaren sjølv som les.


Litt stolt av forfatterdebuten må jeg få lov å være.


Opplaget er på 5 bøker, og hele opplaget er forhåndssolgt, så jeg nøler ikke med å kalle det en salgssuksess.

6 kommentarer
    1. Eg rekna med en nyutgivning til våren Terje. Så blir det vel Nobelfest te hösten ,eg ska hjelp deg å tolke svenskekongen fer hajn prata så rart å så e hajn ijt heilt hoinner sjö. Bestiller boka uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg