Bondens høstferie

Joda, også bønder kan finne på å dra på høstferie. I går ettermiddag reiste kona og jeg på høstferie, såkalt kortreist ferie. Vi tok inn hos Bogen Feriehus, og hadde et fantastisk opphold der til langt utpå formiddagen i dag. For min del ble det bare avbrutt av at jeg var heimom en tur i morges og gjorde fjøs. Kona mi hadde sammenhengende ferieopphold helt til vi dro heim igjen.


Ettersom det bare er 4,6 km å kjøre til Bogen Feriehus, syntes vi det var litt stilig å kjøre hver vår bil.


Lokalbefolkningen var utrolig lett å komme i kontakt med.


Bogen by night, en vandring over brua er et must under et ferieopphold i Bogen.


Mye moro man kan finne på i Bogen en sen nattetime.


Vi traff også på dette hyggelige tyske paret i Bogen.


Også disse tyske gullmedaljevinnerne traff vi på, sehr gut stemning!


Etter vår nattlige vandring, sovnet jeg som en stein.


Etter at jeg hadde vært heime og melka kyr, var det klart for frokost på balkongen. For min del besto frokosten av ostekake og kaffe.


Min kone foretrekker gulrotkake til frokost.

 

4 kommentarer
    1. Ferien var helt sikkert velfortjent! Hyggelig å se at dere har kost dere med nye venner og nattlig aktivitet.

    2. Herlig!
      Godt tips det der å legge opp ferien slik at en kan hjemom og ta fjosstellet.
      Ser ut til at dere hadde en flott ferie:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg