Premiene i bruløpet

Som jeg tidligere har vært inne på, blir det trukket ut premier blant de som deltar i Bogen bru sitt jubileumsløp den 6. september. De fire bedriftene som ligger i umiddelbar nærhet til Bogen bru stiller med premier, og også Terjes superblogg bidrar med premie. Og naturligvis er premiene relatert til det bedriftene driver med. Alle som registrerer seg som deltaker i løpet er med i trekningen. Løpet går kl. 1500, og det blir påmelding/registrering fra kl. 1400. Her kommer en presentasjon av premiene.


Bogen AS ved John Bogen, bidrar med 4 liter helsyntestisk motorolje av ypperste kvalitet, verdt innpå 800 kr.


Bogen feriehus ved Hilde og Magnor Dolmen har også premie. Deres bidrag er et weekend-opphold i den store og velutstyrte hytta som ligger helt nede ved Valveita. Premien må benyttes i løpet av høsten 2014, de fleste helgene er ledige. Kan også benyttes på ukedager om dette er ønskelig.


Arne Sigurd Valen hos Valen Byggeservice bidrar med følgende premie. Verktøykasse med hammer, sag, hansker, kniv, tommestokk, tang osv. Flott startsett for den snekkerglade.


Terjes Superblogg bidrar med 20 sekker knasende tørr bjørkved.


Torlaug Bartnes Ulrichsen hos Bartnes eftf., også kjent som Matkroken Bogen, har et gavekort på 1000 kr i premie til en heldig vinner. Og det kan brukes på hva som helst i butikken, ikke bare strikkegarn.

4 kommentarer
    1. Når eg sjer på premian så trur eg ett ho moderen vijl spring å,men dåkk må höyr me ho först så ho har plass fer veden i skotte 😮

    2. Ajajaj, så mange fine premier, men ikke mulighet til å delta. Eller vent, øyner jeg muligheten? “Alle som registrerer seg som deltaker”… Det holder å registrere seg og ikke løpe? 😉

    3. Leit jeg holder til på Sørlandet, da. Men det faktum at jeg er ca like rask som en potteplante ville nok frarøvet meg pallplass likevel. Virker som en fantastisk hyggelig bygd å bo i – det skal dere ha! Ha en finfin feiring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg