Problemer med høyrefoten

Jeg har i det siste slitt mye med høyrefoten. Sokken vil ikke sitte på når jeg går i gummistøvler. Og det er bare høyrefoten som volder bekymring. Jeg har prøvd å bytte om på sokkene, slik at den som var på høyrefoten ble montert på venstrefoten og motsatt. Men uansett skled sokken på høyrefoten ned. Så ille har det vært, at sokken delvis har endt opp som en ball framme i støveltåa. Jeg har vurdert å konsultere min fastlege, men i frykt for å ikke bli tatt på alvor, har jeg kviet meg for det. Men jeg vet at Morten Ulrichsen har en veldig bra fastlege, så jeg bestemte meg for å legge fram problemet for nettopp Morten, i håp om at han kunne løse problemet mitt.


Her et mildt tilfelle av sokkesig, dette er etter kun få minutters støvelgange.


Jeg har vært alvorlig bekymret for om det kunne være noe virkelig galt med høyrefoten min.


Morten Ulrichsen hos Matkroken Bogen mente at han visste råd for mine problemer. I teltet selger de nå disse klassiske sokkene til 5 kr paret.


Her har jeg fått montert de splitter nye hvite tennissokkene, og jeg kjenner umiddelbart at mine bekymringer er som blåst bort.


Morten mente også at jeg kunne ha godt av en kjøretur med Arne Bakken, det ville helt sikkert hjelpe på humøret mitt.


Dette kan neppe kalles nyttetransport, det ligner mer på tivoli. Men Morten hadde helt rett, det hjalp veldig på humøret.

4 kommentarer
    1. Du må høir om dæm itj har ijæn et snørliv på matkroken? Hellså kaijn kansji ho Torlaug sy eijt åt deg 😉 Strømpstrækk sælles eijnno, veit eg. Da bi du nok jølpin ska du sjå 🙂

    2. Jeg hadde samme problemet, yeah! men fikk et godt råd som hjalp meg. Slutta med å starte med høyre fot når jeg skulle ut å gå. Etter at jeg har satt venstre fot først en stund, da sklir den sokken av på DEN foten, juhu. Nå skal jeg begynne å hoppe med føttene samlet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg