Sexy kombinasjon

Det er en kjensgjerning at noe er sexy, mens andre ting slett ikke er sexy. Men av og til kan kombinasjonen av to ting bli mer sexy enn man på forhånd kunne forestille seg. En av disse uslåelige kombinasjonene er Morten Ulrichsen når han tar sin hverdagssykkel ut på tur. Dette er ikke en hvilken som helst motorsykkel. Det er nemlig en 1965-modell Triumph Bonneville, en sykkel som ikke er restaurert. Den er i tilnærmet original stand. Og derfor har den i likhet med Morten fått litt patina, men mange vil mene at det kler dem begge to. Dette er altså andre innlegg i serien om Morten historiske kjøretøy, det er flere godbiter i vente.


En klassiker av rang.


Velkjent emblem for motorsykkelentusiaster.


Et velkjent syn på landeveien her på sommerstid.


Bonneville, Morten og Årsetfjorden. Kan det bli vakrere?


Nå skjønner dere sikkert hva jeg mener med uslåelig sexy kombinasjon.

 

3 kommentarer
    1. Takk for fine bilder av en lekker sykkel.
      Ut over det, anbefaler jeg Morten Ulrichsen å bruke hansker når han kjører, veteran eller ikke. 🙂

    2. Selv om jeg ikke er noen motrsykkelentusiast, så kjenner jeg igjen emblemet. Var en del Triumpher på Toten når jeg vokste opp 🙂 Sexy? Tja….. Ihvert fall stilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg