Herlig med regn

I dag kom endelig regnet vi har gått og håpet på lenge nå. Herlig varmt sommerregn, og gudene skal vite at det trengtes nå. Og det legger ingen demper på sommerlivet her. Jeg har sørget for å være slik utstyrt at sommerrutinene går sin vante gang uansett vær.


Med min nye regnfrakk fortsetter jeg balkonglivet helt uanfektet av regnet.


Bondebladet er ikke så tørt som mange tror.


Gjør ingen ting om kaffen blir våt. Den består mest av vann uansett.


Så glad for regnet ble jeg, at jeg spontant kastet meg ut i en regndans.


Fikk også behov for å kjenne vått gress under føttene.


Ligge i grønne enger, litt innslag av gult også her da. Men viktigst er regnet!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg